W czym na święta?

Mamy już grudzień. Przyszedł wyjątkowo szybko, czas leciał mi w tym roku nieubłaganie i bach. Do świąt zostało 19dni.
W sumie to się ciesze. Będzie można spędzić czas z najbliższymi, zwolnić po wielkim gotowaniu. Można więc powiedzieć, że nic nas nie zaskoczy. Nic poza tym, że nagle orientujemy się że do stołu wigilijnego nie siądziemy w ukochanym wyciągniętym dresie.
Czasu jest coraz mniej więc to ostatni gwizdek by zdążyć zamówić coś interesującego z sieci bez stresu, że nie pojawi się u nas na czas.
No tak, tylko kto ma czas przeglądać teraz tysiące stron, albo co gorsza poszukiwać stron z ubraniami dla plusiaków.

Żebyście nie musiały tego robić, przygotowałam dla Was kilka propozycji zarówno od naszych polskich producentów, jak i od tych zagranicznych. Będzie kolor, błysk i coś dla tych pań, które w sukienkach czują się nie do końca dobrze. Wszystkie linki do produktów podane będą pod zdjęciami. :)

Nie wiem jak Wam, ale mi święta kojarzą się bardzo z kolorem czerwonym, dlatego nie mogło zabraknąć tutaj właśnie takich propozycji :)





Sukienka z szyfonową górą BYLOLA r.44-68   Czerwona koronkowa sukienka Yours Clothing r.44-60  Sukienka z dżerseju z rozszerzonymi rękawami ZALANDO r.44-56  Sukienka z przedłużanym tyłem 20inLove r.42-62  Sukienka z wycięciami BonPrix r.32-50


Poza czerwienia świetnie sprawdza się również klasyczna czerń, jak i ta połączona z błyszczącymi materiałami (jeśli dobrze wybierzecie tą samą sukienkę możecie włożyć też na Sylwestra-choć z takimi propozycjami będzie następny post). :) Rewelacyjnie sprawdza się też body, które można połączyć zarówno ze spódnicą, jak i spodniami. :)



Sukienka z koronkowymi rękawami 20inlove r.42-62  Sukienka Diamond BYLOLA ze srebrnym dołem r.44-68  Złote body 20inlove  Sukienka z kokardą i brokatowo-srebrnym dołem 20inlove r.42-62


Na koljny ogień idzie pokochana przez nas zieleń butelkowa, w wersji aksamitnej, oraz żywo zielonej, a także zawsze twarzowy granat. Osobiście sama stałam się ostatnio fanką butelkowej zieleni. :)



 Sukienka jasno zielona z wycięciami BonPrix r.42-50    Granatowa Merry od Inna Ty r.42-56
Sukienka z koronkowym dołem, butelkowa zieleń BYLOLA r.44-68  Aksamitna sukienka INNA TY r.44-56


Dla tych z Was, które nie są przekonane do sukienek ale chcą założyć coś eleganckiego i wygodnego mam piękne kombinezony. :)



Granatowy kombinezon Inna Ty r.34-46  Kombinezon z rękawem i tiulem BonPrix r. 34-56  Kombinezon z błyszczącą górą BonPrix r.34-50

Dziewczyny, mam nadzieję że post Wam pomoże w znalezieniu wymarzonej kreacji. :) Pamiętajcie o zamówieniu jej odpowiednio wcześnie-nie chcemy stresować się tuż przed świętami. :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Sexy black

Nie taka biel straszna

Inna Ty - Justynka poleca się na święta