Inna Ty - Justynka poleca się na święta

Tik-tak, tik-tak.. Czas leci nieubłaganie, do świąt zostało dokładnie siedem dni.  Poza lepieniem pierogów, gotowaniem grzybowej i kompotu z suszu każda z nas ma z tyłu głowy pytanie w co się ubrać?

Ja już tego kłopotu nie mam. W tym roku stawiam na klasyczną i elegancką małą czarną.

Model, który wybrałam to Justynka od Inna Ty.
Urzekła mnie swoją prostotą, fasonem, oraz dekoltem w literę V-kocham takie. Sukienkę zakupić możecie również w kolorze khaki oraz bordo, czyli w dwóch najmodniejszych odcieniach sezonu.
Jak już wspomniałam sukienka jest bardzo klasyczna, pomyślałam więc, że fajnie byłoby połączyć ją z dłuższym wisiorem. Idealny znalazłam na Spotkaniach bardzo modnych w Atrium Promenada na stoisku W Hand Works. Poza uroczym frendzelkiem, naszyjnik ozdobiony jest dużym agatem i małymi onyksami. Prezentuje się rewelacyjnie, a na dodatek drugiego identycznego nie traficie.
Do uzupełnienia stylizacji wykorzystałam kabaretki i długie muszkieterki.
Jak wyszło to połaczenie? Zobaczcie sami.






Jak widzicie taki look w 100% nadaje się na święta. Klasyczny, elegancki i ponadczasowy.
Sukienka może Wam towarzyszyć również podczas wielu innych okazji. Od Was zależy z czym ją zestawicie.

Ja nie byłabym sobą, gdybym nie zaprezentowała jej też w zestawieniu ze świąteczną biżuterią od Lemon Lovely. :)


Sukienka: Inna Ty
Buty: New Look
Rajstopy: Sara rajstopy
Naszyjnik z frendzelkiem: W Hand Works
Naszyjnik i kolczyki świąteczne: Lemon Lovely

Komentarze

  1. Całkiem flirciarsko :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. I am Dominique Potter media director for Debut Models Agency NYC and where part of my job is to find fashion bloggers to help promote products on their blogs for stores and brands worldwide. I am what you call a head hunter that fines a certain look and style in a blogger and the market the store or brand wants to promote in and if I am writing you, I am searching in your market.
    I love what you are doing!
    Such a beautiful young woman!
    You have a great look and style about you!
    Feminine Style A Plus!
    The use of the outdoors A Plus!
    Information on your products A Plus!
    I had to stop and say hello and I am a fan of you and your blog
    Thank you
    DominiquePotterdma@gmail.com

    Dominique M Potter
    Media Director DMA
    One World Trade Center ,Suite 8500
    85th Floor
    New York, NY 10007
    US

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka! Czarna - zawsze się sprawdzi i pasuje do wielu okazji :) Na spotkanie ze znajomymi, na imprezę czy na urodziny. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie naprawdę ładnie i seksownie wyglądasz. Chciałabym mieć takie kształty, ale póki co średnio mi to idzie. Ale jak zgubię wagę, to w Cavaricci https://cavaricci.pl// zamierzam się ubrać porządnie. To sklep naprawdę fajny dla kobiet XXL, byłaś już tam na zakupach? Chętnie bym Cię widziała w ich popisowej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, czarna, klasyczna! A i tu może sklep https://fashion4.pl też Cię zainteresuje? Proponują tu bardzo duży wybór ciuchów, również i plus size.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sexy black

Nie taka biel straszna