StanikoweLove - Nessa i koronki

W wyjątkowo szybkim czasie powracam do Was z tematem bieliźnianym.

Tym razem mam do zaprezentowania cudowny komplete bielizny od firmy Nessa.
Może zaczne od tego, dlaczego własnie ta marka?
Po pierwsze lubie wspierać nasze-polskie, rodzime firmy. Marke poznałam w tamtym roku dzięki Raj Biusciasty Pruszków. Na poczatku podchodziłam do niej z lekkim dystansem. Do czasu przymierzenia. Konstrukcja idealna-świetnie trzyma mój biust w rozmiarze 90H (tak wypada w w Nessie). Piersi ładnie zebrane do przodu, brak dyskomfortu, a do tego cała gama kolorów i wzorów. Każdy znajdzie coś dla siebie. :)
Na dodatek Nessa oferuje nam też majtki do rozmiaru XXXL.

Tym razem zaprezentuje Wam komplet PEPE. Cudowne czarne koronki z bezowymi haftowanymi kropeczkami skradły moje serce. Do tego figi wykonane z przyjemnego materiału. Razem tworzą całość idealną. <3

Żebyście nie musieli wyobrażać sobie jak to wygląda na mnie, mam dla Was kilka zdjęć.









 Przyjżyjcie sie też detalom takim jak haft i urocza ozdoba miedzy miskami.





Moja kolekcja bielizny Nessa liczy już 9 biustonoszy, w tym dwa komplety. I napewno na tym się nie skończy. 😍





Już niedługo pojawi sie post z propozycjami stylizacji na święta. :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nie taka biel straszna

Inna Ty - Justynka poleca się na święta

Cuda w Poznaniu