Flower power

Witam Was goraco po dość długiej przerwie.
Na jakiś czas straciłam wene i poczułam, że potrzebuję przerwy. Jednak już wracam i to z nową mocą. A to oznacza, że możecie liczyć na jeszcze więcej wpisów i stylizacji. :)
Mam nadzieję, że się cieszycie. :)

Tak więc zaczynamy. Na pierwszy po przerwie post wybrałam stylizację z piękną, kwiatową i mega kobiecą sukienką.
Jak widzę jej zastosowanie? Komunie, wesela, randka z ukochanym. Dla mnie to sukienka idealna na wiele okazji.
Na dodatek firma Hanamore jest moim najświeższym odkryciem. :)
Sukienka jest rewelacyjnie skrojona, material świetny jakościowo, posiada pasek który możemy według swojego uznania przewiązywać gdzie chcemy i przede wszystkim ten soczysty, kwiatowy wzór. :)
Ale co ja Wam będe dużo mówiła, przekonajcie się sami. Zapraszam do obejrzenia zdjęć. :)






Sukienka: Hanamore
Buty: New Look
Okulary: Paris Optique
Torebka: New Look

Komentarze

  1. Ale nogi ���� dziwię Ci się że niewstydzisz się ich pokazywac ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwisz się? A ja się nie dziwie bo Anita pokazuje prawdziwą, znającą swoją wartość i pewną siebie dziewczynę! Nie tylko nogi w rozmiarze S lub M są warte pokazywania ale w każdym. Tak trzymaj Anitko! A stylizacja bomba :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sexy black

Nie taka biel straszna

Inna Ty - Justynka poleca się na święta