Targi dla kobiet, czyli Warszawski Buduar

 
CZEŚĆ :)
Jak już część z Was wie, w ostatnią niedzielę (08.11.2015) razem z InsuliAnka na start brałam udział w targach dla kobiet pt. Warszawski Buduar. Targi odbywały się w lokalu Znajomi Znajomych przy ul. Wilczej 58A w Warszawie. Jeśli chodzi o miejsce - super pod względem klimatu, ale na targi przy tak dużym zainteresowaniu się nie nadawało. Mało miejsca, ciasne przejścia i bardzo, bardzo dużo ludzi na metr kwadratowy. Wystawcy stali jeden obok drugiego, a do większości ze stoisk niestety nie dało się podejść. Sam pomysł fajny, jednak logistycznie źle rozplanowane. Wśród wystawców była firma "i na zdrowie" ze wspaniałymi, aromatycznymi herbatami, kilka stoisk z bielizną, moją uwagę najbardziej przyciągnęło stoisko z kolorową odzieżą(np. w sowy) firmy Dushko. Prócz tego można było spróbować różnego rodzaju afrodyzjaki, takie jak trufle, ciasta, małże i wina, wybrać zmysłowy zapach perfum, zakupić kosmetyki. Dla Pań, które lubią eksperymentować było stoisko z różnego rodzaju zabawkami i gadżetami erotycznymi, a o 23(do czego niestety nie dotrwałam) pokaz taneczny grupy BadBoys Team. Wierzcie mi, że nie jedna dziewczyna na widok chłopaków z tej grupy przebranych za policjantów, pomyślała "kurczę, byłam niegrzeczna, skuj mnie". :D
Poza wystawcami, w sali kinowej organizowane były warsztaty. Byłam na jednym, dotyczącym gorsetów. Przedstawiona została cała historia gorsetów, budowa, rodzaje, za i przeciw co do noszenia, oraz dla kogo i po co. Jak się okazało figurą idealną do noszenia gorsetu jest gruszka, pan który zajmuje się szyciem oznajmił, że kobiety o figurze jabłka owszem mogą nosić gorset, ale przecież nie wyczaruje on zbyt wiele skoro nie ma z czego (chodzi o brak talii). Wykładowca był z pracowni Absynt, gdzie gorsety można dostać lub uszyć na zamówienie w rozmiarach od 5XS do 12XL. Gorsety szyte są także dla mężczyzn, głównie w celu zdrowotnym. Ku mojemu zdziwieniu okazało się też, iż nie jest to aż taka droga sprawa. Szyty dla nas gorset na wymiar może kosztować do 200zł. Cena wzrasta o 100% jeśli zamawiamy gorset z problematycznego dla maszyny materiału, np. jedwabiu (po którym to później cały dzień trzeba czyścić maszynę). proces samego tworzenia to 5-8 roboczo godzin, wiadomo jednak, że nikt nie pracuje bez ani chwili przerwy, zamówień jest sporo, a szyjących tylko 2 dlatego termin odbioru może wydłużyć się nawet do 1,5miesiąca. Także moje drogie Panie i Panowie, jeśli ktoś chciałby się skusić, zrobić prezent to radzę zamówić gorset odpowiednio wcześniej, ponieważ mało jest sytuacji, że dobry jest gorset, który został uszyty wcześniej tak po prostu.
Podsumowując, według mnie na przyszłość organizatorzy powinni pomyśleć o większej powierzchni na organizację tego typu targów, i nie zapraszać tylko i wyłącznie wystawców, którzy mają ceny z kosmosu, a większość miała naprawdę zdrowo wywindowane ceny. Moja ocena w skali od 0-5 to 3,5.
 
A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć :)


 
 Według mnie, przepiękny :)
 
Jak widać stoisko z zabawkami i gadżetami erotycznymi cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem. Wierzcie, że sporo czasu minęło zanim udało mi się podejść i zrobić zdjęcia.


Czekolada jest super, ale od wina się nie tyje. taka złota myśl prosto z baru :)
 

 Różnego rodzaju czekolady na bazie naturalnych składników, próbowałam. Były pyszne :)

A na koniec znów stoisko z gadżetami erotycznymi, ale innego typu. Tutaj można było zaopatrzyć się w pejcze, maski, itp.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Sexy black

Inna Ty - Justynka poleca się na święta

Nie taka biel straszna