Słówem wyjaśnienia: kim jestem i po co to robię?

Witajcie :)
Kim jestem? Mam na imię Anita, mam 21 lat i jestem rodowitą Warszawianką (choć aktualnie mieszkam w podwarszawskim Pruszkowie). Na co dzień jestem studentką 3roku rachunkowości. Poza tym zajmuję się stylizacją paznokci i prowadzeniem funpage na fb www.facebook.com/beautiful.ssize.plus. Kocham to :)
Po co to robię? Sama jestem plus size, noszę rozmiar 46/48 i wiem, że wiele osób ma problem z akceptacją siebie i swojego ciała. Ja osobiście znam swoją wartość i nie mam problemu z akceptacją siebie, ale chciałabym żeby ludzie zaczęli wierzyć w siebie i mam nadzieję, że dzięki mnie chociaż kilka duszyczek uwierzy, że można czuć się i wyglądać dobrze bez względu na wszystko.
Nie znoszę nietolerancji i oceniania ludzi po wyglądzie. Każdemu należy się szacunek, więc jeśli ktoś ma zamiar bezpodstawnie i niekonstruktywnie obrażać mnie lub osoby, które czytają mój blog polecam znaleźć stronę o innej tematyce.
Zapraszam do śledzenia mojego bloga i profilu na facebooku.
Miłej lektury :)




Komentarze

  1. Ojejku no wkońcu!!!! :* Super kochana, wkońcu się doczekałam :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i trzymam kciuki :-) trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieska sukienka absolutnie skradła moje serce, już zaczynam na nią odkładać:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sexy black

Inna Ty - Justynka poleca się na święta

Nie taka biel straszna