Niezapomniany czwartek

Dziś opowiem Wam o moim super czwartku (22.10.15). Co się wtedy wydarzyło? Oj wiele.
Zacznijmy od początku. Najpierw spotkałam się z cudownymi dziewczynami z Plus Me Project, czyli z Jola, Kasią i Kornelią (Krągła dziewczyna by Kornelia Sobczak) we wspaniałym butiku jakim jest Bylola. Tam czekała na nas prowadząca sklep Ula i duuużo sukienek do przymierzenia. W sukienkach które przymierzałam zaraz się zaprezentuję. Ale narazie dodam jeszcze, że do Bylola przybyła także Agata z Gruba i szczęśliwa i upolowała piękną chabrową sukienkę.
Prosto z butiku poszłyśmy na lemoniadę, piwko, coś do jedzenia zależy kto co chciał. Miałam okazję posłuchać dziewczyn, dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy i wysłuchać ich spostrzeżeń.
Dla mnie było to bardzo wartościowe spotkanie, a przede wszystkim mile spędzony wieczór w towarzystwie Plus Me Project, Grubej i szczęśliwej, Uli z Bylola, Ewokracja by Ewa.
Dziewczyny dziękuję Wam bardzo jeszcze raz!!! :-*
A teraz czas na zdjęcia :-)



 Z przecudowną i przeuroczą Kornelią prowadzącą blog Krągła dziewczyna by Kornelia Sobczak :)

 Ze wspaniałą Ulą z Bylola. :)
Powiem Wam, że pierwsze trzy sukienki totalnie zawładnęły moim sercem. Już na nie odkładam. :D

 I ta z cekinkami też woła do mnie MAMO ! :) przy doborze odpowiedniej bielizny będzie wyglądała zniewalająco. ;)


A na koniec mega uśmiech ze spotkania, już poza Bylola. :D
 
 
Sukienki: Bylola
Zdjęcia: Krągła dziewczyna by Kornelia Sobczak
Naszyjnik: C&A




Komentarze

  1. Ta czarna z baskinką wymiata!!! Wyglądasz w niej jak milion dolców!! Zresztą jak w każdej <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* oj ona najbardziej woła do mnie MAMO! Będzie moja :-D i nie tylko ona ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sexy black

Inna Ty - Justynka poleca się na święta

Nie taka biel straszna