Sexy black

Heeeeej :)
Dziś znów przychodzę do Was ze stylizacją w czarnym kolorze. Przez pracę polubiłam go na nowo, mimo że w niej muszę wyglądać elegancko. Jednak na czarno, nie znaczy nudnie. Czerń poza tym, że pasuje do wszystkiego i jest ponadczasowa, jest też seksowna i kobieca.
Możemy łączyć wiele elementów garderoby, spodnie, bluzki, koszule, spódnice, buty, okrycia wierzchnie i bieliznę.
Ja w dzisiejszej stylizacji postawiłam na spodnie-rurki, body z dekoltem z siateczki, szpilki i skórzaną ramoneskę. Body jest moją miłością od pierwszego przymierzenia. Zapraszam :)









Body: H&M
Spodnie: C&A
Ramoneska: Cubus
Buty: New Look

Dajcie znać, jak Wam się podoba. :)
Całuje, Beautiful.plus.size :* 




Komentarze

  1. Klasyczna czerń zawsze modna! Sprawdzi się w każdej stylizacji i przy większości okazji :) A do tego bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne kobiece kształty i wyglądasz super! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja i oczywiście figurka <3. Szkoda, że już nie publikujesz, bardzo lubiłam Twoje posty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję poprawę. Wracam i już nie planuje przerw. :) a jeśli nie ma mnie tutaj to zapraszam na www.facebook.com/beautiful.ssize.plus :)

      Usuń
  4. Bardzo ładna, czarna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nie taka biel straszna

Inna Ty - Justynka poleca się na święta