Nie krusz się

Cześć,
Co u Was słychać? Jak nastroje po nadejściu jesieni? :)

Dziś przychodzę z tematem czysto urodowym.
Tak jak zauważyliście lato, gorące słońce i wysokie temperatury już za nami. Uwielbiamy ciepło, zwiewne sukienki i sandałki. Nasze włosy niestety aż tak optymistycznie tego nie odczuwają. Stają się suche, są bardziej podatne na osłabienie przez działanie promieni słonecznych, przez co tracą swój blask i dobrą kondycję.

Ja odnalazłam na to sposób. Produkty Artègo.
Od lata o swoje włosy dbałam z produktami ochronnymi przeznaczonymi zwłaszcza do włosów jasnych. Chodziłam również na zabieg regeneracji po którym używałam serii New Hair.
Efekty?
Moje włosy przestały być sianowate (zwłaszcza końce), nabrały blasku, nie wypadają tak jak wcześniej i są gładkie w dotyku.
Dla mnie to jak odnalezienie w końcu złotego środka. Teraz nie boje się już kolejnych farbowań, bo wiem jak i czym dbać o włosy. :)

A tutaj zdjęcia podglądowe dla tych z Was, które chciałyby również wyprobować produkty Artègo.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nie taka biel straszna

Inna Ty - Justynka poleca się na święta

Cuda w Poznaniu