W roli głównej skóra


                          
Hej Wam :)
Dziś przychodzę do Was ze stylizacją w klasycznych czarno-białych barwach. Uważam, że jest to zawsze idelne połączenie, które możecie zastosować na wiele okazji. Śluby, komunie, imprezy rodzinne, wyjście z ukochanym lub znajomymi.
Stylizacja jest prosta. Składa się tak naprawdę z 3 elementów: topu w paski, spódnicy z eko skórki i wysokich czarnych koturn. Dodatki możecie dobrać wedle potrzeb. Ja postawiłam akurat na małą torebeczę, którą podarowała mi Ewokracja. Ewcia dziękuje :*
Pewnie niektórzy z Was zastanawiają się jak to bluzka w paski dla plus size? Przecież paski pogrubiają. Z tym się nie zgodzę. Uważam, że jest to kwestia odpowiedniego dobrnia ubrania, szerokości pasków i tego jak sami się w nich czujemy. Możemy włożyć nawet suknię za milion dolarów, ale jeśli nie czujemy się w niej dobrze to nie będziemy dobrze wyglądać.
Druga sprawa. Dziewczyny nie bójcie się spódnic z koła. Ja je pokochałam. Naprawdę, my większe dziewczyny możemy wyglądać w nich dobrze. Dlatego wielka prośba do Was: nie kierujcie się stereotypami powtarzanymi przez wujków i ciocie dobra rada. Załóżcie to co Wam się podoba, bawcie się modą, dobierajcie to w czym według Was wyglądacie dobrze. :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)







                               Top: Pepco
                           Spódnica: Bylola
                               Buty: Jessica
                             Torebka: Od EWCI :)

Mam nadzieję, że post i stylizacja Wam się podobają. :)
Buziaki
Beautiful.plus.size :*

Komentarze

  1. Chcę tą spódniczkę! Prezentujesz się i wygladasz w niej genialnie,a zdjęcia przepiękne! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* jest mega tylko ja wzięłam trochę krótszą niż jest normalnie. :) bo moja ma 60cm, a normalnie ma 65cm. :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sexy black

Inna Ty - Justynka poleca się na święta

Nie taka biel straszna