Tyle słońca w całym mieście


"Tyle słońca w całym mieście.." tak brzmiały słowa słynnej piosenki Anny Jantar. Dziś Warszawa mogła to doświadczyć na własnej skórze. 21stopni w kwietniu, coś pięknego. :)

Nie ukrywam, cieszę się że wiosna już do nas zawitała. Lubię tą porę roku. Wszystko budzi się do życia, ludzie stają się dla siebie milsi i co najważniejsze można zrzucić ciężkie kurtki, kozaki i przerzucić się na lekkie płaszcze, skórki, baleriny, trampki, sukienki i wiele, wiele innych wiosennych ubrań.
Skoro już mówimy o zmianie ubrań, przychodzę dziś do was z moją pierwszą wiosenną stylizacją. :) Postawiłam na lekką, czarną sukienkę w jaskółki, płaszczyk z rękawami z eko skórki oraz baleriny. Było na tyle ciepło, że grzechem byłaby rezygnacja z sukienki. :)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)




Płaszczyk: Atmosphere (kupiony na wymiance)
Sukienka: niestety nie ma metki, ale jest od Grubej przesady :)
Buty: Flexi, sklep Syrena Pruszków
Torebka: Butik
Rajstopy: Lida
Dajcie znać jak podoba Wam się ta stylizacja i czy chcecie więcej postów tego typu. :)
Buziaki :*

Komentarze

  1. Piękna kiecuszka a loczki wyszły Ci świetne :) jasne, że chcemy więcej postów ze stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja!
    Taka prawdziwie wiosenna!:)
    Zakochałam się w niej bo wszystko mi się podoba ale nr.1 to ta piękna sukienka w jaskółki <3
    Chcemy więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne nogi <3 Już czuć wiosnę z Twoich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia ;P
    Świetnie, że tak ciepło było, niestety znów u mnie deszcz pada :/
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje :) super sprawdze napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, kobieco, i bardzo wiosennie :) zdecydowanie więcej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sexy black

Inna Ty - Justynka poleca się na święta

Nie taka biel straszna