Nowy Rok, nowe rzeczy-stylizacje

Witajcie w nowym roku. :)
Jak tam? macie jakieś postanowienia? Ja tylko jedno, robić wszystko żeby ten rok był tak samo dobry albo lepszy od poprzedniego, no i czerpać z życia jeszcze więcej. :)
Dziś przychodzę do Was z dwoma stylizacjami. Jedna z nich z sukienką, druga z super spodniami z Bylola. :) Sukienka jest spóźnionym prezentem świątecznym, natomiast na spodnie chorowałam odkąd się pojawiły.
No to startujemy. :)

Na pierwszy rzut idzie sukienka, czerwona, pikowana, prosta, ale elegancka i tak naprawdę na wiele okazji. :)
 Zdjęcie jeszcze z grudnia, kiedy pierwszy raz przymierzyłam sukienkę i już wiedziałam, że będzie moja :)

Nie wiem jak Wam, ale mi strasznie podoba się tak wszyty suwak. :)

Sukienka: Bylola
Rajstopy: no name
Buty: Julietta
Zegarek: Michael Kors
 
Stylizacja nr 2 (cała na czarno, bo tak mnie naszło). Spodnie z przodem z eko skórki, tył jak widać będzie jest wykonany z miłego materiału. Nadają się do mocniejszych stylizacji, np. rockowych, lub na co dzień do t-shirtu, topu, tuniki.



 
 Bluzka: C&A
Spodnie: Bylola
Ramoneska: Cubus
Buty: Julietta
 
 
Dajcie znać jak Wam się podoba w komentarzu, lub na mojej stronie Beautiful.plus.size :)
Całuję Anita :*
 






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sexy black

Nie taka biel straszna

Inna Ty - Justynka poleca się na święta